Waarom voor @COM kiezen?

about-why-atcom.jpgWaarom zou u kiezen voor een @COM Business Manager?
Wij geven u alvast 10 redenen:

1. Overal bereikbaar
Met telefonie van de @COM Business Manager ben je overal en altijd beschikbaar is, of je nu op kantoor ben, vanaf huis werkt, of in de auto zit. @COM Business Manager telefonie is overal beschikbaar te maken als u dat wenst.

  • Uw vaste nummer doorschakelen naar uw mobiel en gewoon blijven zien wie er belt?
    Dat is de optimale bereikbaarheid die de @COM Business Manager voor u regelt. En als u wilt kunt u ook het inkomende gesprek op uw mobiel intern en extern doorverbinden.
  • Vergeten uw vaste nummer door te schakelen naar uw mobiel?
    Geen zorgen! U kunt het met een eenvoudige handeling eenvoudig vanaf u mobiel allemaal regelen en dat allemaal zonder ook maar één App te installeren.
  • Liever thuiswerken?
    Uiteraard geen probleem met de @COM Business Manager! Via publiek internet of VPN verbindingen kunnen wij ook toestellen en soft-phones bij u thuis of waar dan ook aansluiten. Alles wat u nodig heeft is een internet verbinding van goede kwaliteit.

2. Altijd verbonden
De @COM Business Manager biedt naadloze koppel-mogelijkheden met uw Customer Relationship Managementsysteem (CRM) middels flexibel op maat te maken software. Maar ook de geïntegreerde applicaties zoals de @COM Personal Call Manager, @COM Call Button en de @COM Call Center Agent applicatie maken u het werken stukken gemakkelijker. Hieronder enkele voorbeelden;

  • Een nummer bellen vanaf uw PC?
    Gewoon het nummer selecteren en de "bel" toets indrukken.
  • Een nummer opzoeken om te bellen?
    Gebruik het ingebouwde @COM telefoonboek via uw toestel, applicatie, webbrowser, of via uw eigen CRM software.
  • De klantenkaart tonen bij inkomende oproepen?
    De @COM CTI oplossingen biedt de oplossing die u zoekt!

3. Lagere verkeerskosten
Met de systemen van @COM Business Manager kunt u spraakverkeer verzenden en ontvangen via internet of een eigen Virtual Private Network (VPN). Daardoor kunnen de kosten van interlokale gesprekken tussen verschillende vestigingen aanzienlijk worden gereduceerd. Ook het gebruik van SIP Provider biedt u de mogelijkheid om telefoongesprekken te voeren voor veel lagere kosten.

4. Eén telefonie-oplossing voor meerdere bedrijfslocaties of afdelingen
Bij meerdere @COM systemen op meerdere vestigingen, kunt u gebruik maken van het geïntegreerde ‘dialling plan’. Klanten worden automatisch doorgeschakeld naar de juiste groep of persoon. Zo lijkt het alsof medewerkers op de diverse locaties gebruik maken van één centraal systeem.

Bij de @COM Cloud oplossing wordt het gebruik van meerdere systemen zelfs geheel overbodig, alle locaties verbinden zich dan met één centrale @COM Cloud oplossing.

5. Alle bedrijfsgroottes
De producten uit de @COM familie kunnen worden geïmplementeerd bij bedrijven en instellingen van uiteenlopende grote. Meerdere systemen kunnen via één netwerk met elkaar worden verbonden. Hierbij maakt het niet uit of de systemen in het netwerk zich op één locatie, in een campus-omgeving of op meerdere locaties verspreid over de wereld bevinden. VoIP-technologie koppelt ze aan elkaar. De @COM Business Manager is derhalve een voordelig en uiterst laagdrempelig instapsysteem dat op vele manieren eenvoudig kan worden uitgebreid.

Met @COM Cloud oplossingen heeft u zelfs een oplossing die meegroeit met uw bedrijf! Zo bent u altijd flexibel en investeert u nooit meer dan strikt noodzakelijk. Uiteraard kunt u de @COM Cloud oplossing ook laten krimpen, mocht dit onverhoopt noodzakelijk zijn.

6. Alle functies beschikbaar wanneer u dat wilt
Elk systeem is uitgerust met standaard telefonie-functionaliteit, maar deze is eenvoudig uitbreidbaar met functie zoals Voicemail, Keuzemenu's met een onbeperkt aantal niveaus, Call Center oplossingen (ACD), Gespreksregistratie en nog veel meer. U kunt met het systeem dus klein beginnen en later uitbreiden met functionaliteit die u dan pas nodig heeft.

In geval van @COM Cloud hoeft u zelf ook geen rekening te houden met de systeem limieten van een te klein geworden systeem, u heeft immers altijd de beschikbaarheid over de maximale limieten van het grootste systeem dat er is.

7. Lagere beheerkosten
Met de gebruiksvriendelijke beheersoftware van @COM Business Manager kunt u het platform zelf op afstand of op locatie (laten) beheren, zonder daarbij eventueel externe hulp in te hoeven roepen. Beheerders kunnen voor de functies gespreks-routering, extensie-beheer, voicemail, e-mail en internet gebruikmaken van één @COM Web beheersinterface.

Heeft u @COM Hosted Cloud oplossing, dan hoeft u zelf geen beheer te doen, want uw reseller doet dit voor u. Zo bespaart u de investering in cursussen en personeel.

8. Altijd up-to-date
De ontwikkeling van de @COM Business Manager staat niet stil en daarom zijn updates regelmatig beschikbaar. Deze updates verhelpen niet alleen storingen aan het systeem maar voegen ook nieuwe functionaliteit toe. U kunt uw systeem hierdoor gemakkelijk up-to-date houden en voorzien van de laatste nieuwe ontwikkelingen op het gebied van IP telefonie.

9. Meetbare gegevens via rapportages
Volledig individueel en collectief overzicht van allerlei telefonie-gegevens als aantal, type en duur.

10. Altijd juiste oplossing middels maatwerk mogelijkheid
Uw speciale wensen vrijwel altijd realiseerbaar, dus voor elke situatie altijd de juiste oplossing.