Moderne telefonie oplossingen vragen meer dan alleen bellen en gebeld worden. Daarom voorziet de @COM Business Manager in een aantal applicaties voor beheerders, gebruikers, managers en telefonistes welke voorzien in slimme oplossingen voor deze gebruikersgroepen:
Beheerders applicaties
De web-based beheersinterface van de @COM Business Manager
Centraal beheer vanuit uw Active-Directory gebaseerd HRM systeem
Gebruikers applicaties
Nummers bellen vanuit elke applicatie op uw PC, Call Pop-Ups, Terugbel-notities en nog veel meer.
Eenvoudig de belangrijkste telefonie handelingen vanaf uw desktop
Automatisch uw flexwerktoestel inloggen wanneer u zich aanmeld op uw PC
Toont de status van de Call Center agent en wachtrij, en nog veel meer...
Zie op een LCD scherm de status van één of meerdere Call Center wachtrijen
NB:
De maatwerk applicatie genaamd @COM Macro-Engine automatiseert handelingen die u verricht op uw PC bij inkomende of uitgaande oproepen. Deze applicatie betreft echter maatwerk en kunt u dus terugvinden op de Maatwerk pagina.
Manager applicaties
Uitgebreide rapportages over de prestaties van uw callcenter
Uitgebreide rapportages over het belgedrag van alle gebruikers op het systeem
Web-based alle opnames van gesprekken beluister en beheren.
Telefoniste applicaties
Een zeer uitgebreide applicatie om het telefoniste werk te vereenvoudigen
Eenvoudige web-based oplossing die de statussen van toestellen in uw bedrijf toont
Zie de onderliggende menus voor meer informatie over deze applicaties.