peterConnects attendant (niet ondersteunde functionaliteit)

Hieronder volgt een overzicht van de niet ondersteunende hardware en functionaliteit voor de peterConnects software in combinatie met de @COM Business Manager.

 

Toestel ondersteuning

Voor telefoniste toestellen dient gebruik te worden gemaakt van Snom 360/370 of Aastra 6753i/6757i toestellen, overige Snom 3xx en Aastra 67xx toestellen werken wel, maar worden niet aangeraden. Voor alle overige toestellen geldt SIP gebaseerde toestellen dienen te zijn, de Asterisk technologiën IAX of Zaptel/DAHDI worden nog niet ondersteund.

 

Het peterConnects Attendant software pakket 

Binnen het peterConnects Attendant pakket zijn een aantal functies welke niet werkzaam zijn in combinatie met de @COM Business Manager. dit zijn;

  • Groepsgesprekken opzetten (Conference calls)
  • Omroepen (wel via de *80 service code)
  • Aanpassen oproepdoorschakeling op andere toestellen via de attendant
  • Bezet status van oproepgroepen monitoren
  • Hoorn van de haak status monitoren
  • Sturen van berichten naar de displays van toestellen
  • Sturen van XML berichten naar toestellen
  • Gesprekhistorie bekijken via de attendant
  • Click-to-Dial in the web-based Corporate Phonebook

 

Overige peterConnects software pakketten 

Naast het peterConnects Attendant pakket zijn er andere pakketen leverbaar voor de peterConnects attendant welke ook niet leverbaar zijn voor de @COM Business Manager, dit zijn;

  • Manager/Assistant
    Compleet en uiterst effectief systeem waarmee u de selectieve bereikbaarheid van medewerkers kunt stroomlijnen. Het is bedoeld voor medewerkers die gesprekken voor elkaar behandelen. De Manager/Assistant blinkt uit door bedieningsgemak en eenvoud van configuratie en beheer.
      
  • Servicedesk
    Speciaal voor helpdesks en callcenters. Biedt veel functies voor een zeer aantrekkelijke prijs. De Servicedesk verdeelt gesprekken over agenten op basis van vaardigheden of volgorde. De realtime rapportages van de Servicedesk geven verder helder inzicht in de bereikbaarheid van de Servicedesk als geheel en de prestaties van de agents individueel.
      
  • Voicemail
    Uiterst efficiënt hulpmiddel voor het inspreken en afluisteren van voicemailberichten. Wanneer medewerkers niet bereikbaar zijn (of selectief bereikbaar willen zijn), kunnen bellers een voicemailbericht inspreken en achterlaten in de voicemailbox van de medewerker. De gebelde medewerker kan op verschillende manieren een melding krijgen van nieuwe voicemailberichten. Ook kunnen berichten op verschillende manieren worden afgeluisterd. 
     
  • In-house paging
    Module voor het koppelen van @COM Business Manager aan reeds aanwezige pagingsystemen. Zorgt voor een naadloze integratie met vrijwel ieder In-house pagingsysteem. Investeringen in bestaande paging-systeem blijven gewaarborgd, terwijl u toch kunt migreren naar nieuwe generatie IP-communicatieoplossingen.
      
  • Message bridge
    Presenteert (alarm)meldingen op IP-telefoons en stuurt berichten van meldsystemen door naar IP-telefoons. Toepasbaar in onder meer verpleegoproepsystemen, personenzoekinstallaties, brandmeldingssystemen en pagingsystemen.
      

NB: Wanneer er vraag naar deze functionaliteit i.c.m. de @COM Business Manager is kan worden overwogen om hiervoor ondersteuning te realiseren.